miercuri, 29 ianuarie 2014

Găozică mică ce esti tu.

         Asa cum ma asteptam trebuia sa sara cineva milo(g)s in ajutorul lu' vasele. Cine altul decat smokey :)))
  Cine se aseamana se aduna...acum serios...chiar a fost urat din partea mea ce am facut dar pana mea...mi.a placut :P
     
       La cum arata vasele era si normal sa faca cineva asta...radem de noi intre noi si ii privam pe cei care chiar sunt niste fosile?...serios acum!

    Cum scria?..."ceas la 10 lei din obor"...coca' eu nu umblu prin obor ca tine si nu port ceas la 10 lei...dar hai sa iti arat:

Bine...eu il am de anul trecut...a mai scazut pretul de atunci :P

    Daca eram atat de cocalar ca tine iti ziceam si de la ce firma aveam hainele si cum se numeau ochelarii dar...nu stii tu "dastea" :))))


   Nu am cum sa fiu de nivelul tau...tu mergi in vacanta in Malta...eu merg...nu mai conteaza ca iar iti dai ochii peste cap daca iti zic :)))


   Se pare ca ai vazut poza cu mine...da...eu am vrut asta...sa nu ma mai ascund ca pana la urma tot se afla...
Dar e diferenta coitza dintre asta: 
 Si astea:P

"Hacked"...de la ce era asta ca nu inteleg...oricum...tot ce pot sa zic este ca ala a fost primul tau telefon cred si ai vrut sa arati la "dujmanii tai" ca ai valoare...iar in a doua ca are vecinu' logan...pe langa faptul ca porti roz si ca ai un golden in mana..."valoare" :))))

Inca ceva...abia acum am observat logo.ul tau care nu este facut pe cooltext.com ca al meu...
"Grupul Infractional" la prima vedere as crede ca esti intr.o organizatie care ar face ceva de care ar trebui sa imi fie frica nu?...dar singura legatura intre logo.ul asta,forumul ala si userii este ca sunteti ilegal de prosti :))) 

Gata cu reclama ca apari la Protv "date dreaq" _|_

11 comentarii:

Nane e Prost spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.
Gothem spunea...

spamistu' pulii mele...iesi draq de cersetor

nanemernic prostul spunea...

EU NANE,MARE SĂRAC , Mare prost eu sunt

Gothem spunea...

Cat de milog esti :)))

Mihai Unvis.Ro spunea...

Cat de patetic e nanemernic asta.

Gothem spunea...

taci ma in pula mea si tu :))

Koolas spunea...

ilegal de prosti =]] buna asta

Anonim spunea...

Ai de pula mea,tu esti gaozarul ala din poza? areti ca o pula plouata,de tine nici pula nu s-ar teme,ti-ar da muie si o musca,hai culca-te ba cocalarule

RoBlog,un blog Romanesc pentru Romani! spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
Anonim spunea...

Porti si tu o chinezarie pe mana cumparat cu 5 lei si te lauzi :)))))

Gothem spunea...

yo baaaa muierilor...tot pe aici bantuiti? probabil sunteti noi in sloboz...

Trimiteți un comentariu

Fara Spam ca va chis in freza :))

nanemernic™. Un produs Blogger.