miercuri, 29 ianuarie 2014

Vasele formosu'

     E cam urat din partea mea ce o sa fac acum...nesimtit mai sunt...ba nu...uitasem...sunt doar nemernic :)))
Este vorba de Dinozaurii de pe wap si cand zic dinozauri ma refer ca parca nu e real ce vad...e ceva de genu': baubau,omu' negru sau alte aratanii.


   Nu va mai tin in suspans si o zic direct...e vorba de...maaama ce greu e...chiar ca o sa iasa o revolta acum :))) dar "puma" mea...


E vorba de "v@sile"...sincer nu am bagat de seama...dar cand am intrat pe feizbuc sa vad ce poze are am gasit una care m.a tulburat mai rau ca vinu' lu' tataia...alta nici ca nu am mai vazut...nu ca nu are dar...nu mai puteam sa continui...va las si pe voi sa vedeti...



Bai eu nu zic ca sunt frumos si nici nu ma consider...dar dao draq de treaba ca asta rupe norma...de unde ai iesit ma?...din desene animate? 

   Acum poate o sa ma inunzi cu cateva sute de cuvinte pe care nici macar google nu le intelege ca ma CAC!


Era cumva vre.un bal de caritate? sau era sora vitrega?

Acum serios...radeam de smokey dar asta e muuuult prea rau...dar nu inteleg o chestie...de ce ti.ai facut cont de facebook? 

12 comentarii:

wtf is this ??? spunea...

[img]codrosu.ro/wp-content/uploads/2010/02/bianca-dragusanu-acum-10-ani.jpg[/img]

Tata Martin spunea...

http://wapstar.ro/showthread.php?tid=1184

Unknown spunea...

Eu nu scriu cuvinte pe care nu le înţelege Google, doar tu faci asta. Cacă-te în pace! :)

Gothem spunea...

mersi...sa nu te misti ca o sa iti ratez gura!

Unknown spunea...

Foarte amuzant. Stai să râd... :)))))))))))))))))))))))))))))

Gothem spunea...

bai serios acum...nu mai rade ca o sa iti ajunga gura pana la urechi...nu ca nu o ai deja dar asa...macar sa nu o arati in poze.

Anonim spunea...

Vasile lasa-l pe prostul de nanemernic in pace, e praf.

Gothem spunea...

nu stiu care dintre noi e praf...poate tu

Unknown spunea...

Nu o mai arăt în poze. Nu fi Botos(i).

Gothem spunea...

asta-s eu :)))

Anonim spunea...

Nane pula de cal un copil de vreo 15 ani probabil,hai jet la ma-ta in pizda

Gothem spunea...

bine ca nu am 12 ca tine :))

Trimiteți un comentariu

Fara Spam ca va chis in freza :))

nanemernic™. Un produs Blogger.