miercuri, 29 ianuarie 2014

Amintiri din prispa matii

Faza este ca am mai descoperit cate ceva pe google...

Cand am dat peste asta mi.am adus aminte de gombos(b-13) si diploma lui facuta cu paint sau poate chiar cu telefonul...bai pana la urma mi.a facut diploma...pacat ca e numai virtuala ca eu chiar aveam nevoie de hartie la baie :| 

Pe langa asta am dat peste ceva de care nici nu stiam...adica lumea scrie de mine si eu nici nu stiu...va dati seama pe cati ii doare in fund de "puma" mea?



Stiti cum e vorba aia...daca nu imi dai te fur date draq :))) "Realitatea de pe wap"...inseamna ca el chiar traieste pe wap daca o considera realitate...si cu injuraturile fac ce vreau coitza...poti sa ma pupi si in fund daca nu iti convine :P

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Fara Spam ca va chis in freza :))

nanemernic™. Un produs Blogger.