vineri, 13 mai 2016

Bă mui'

Hopaaa...Ce mai ziceti praduitorilor? :))) nici nu mai tin minte cati ani au trecut de cand m.am lasat de wap si de circurile care erau :)) acum nu stiu ce mai e si nici nu ma mai intereseaza. Am vrut doar sa va salut si sa va zic ca am avut cativa ani frumosi pe wap cu multe persoane care acum ori si-au imbunatatit aptitudinile, ori au inceput sa isi vada de viata reala nu de prostia ce o aveam cu totii in cap pe vremurile alea.
Din cate am vazut inca se mai comenteaza pe aici pe blog chiar daca o data la 5 ani :)))
Oricum...generatia din care am facut parte pe wap a fost frumoasa...am invatat sa injur in 7 limbi straine pe vremea aia :)))

Din cate am vazut sunt cativa pe care ii stiam dupa nick care acum au evoluat...nu stiu daca va bateti si voi pe scripturi wap cum o faceam noi dar pun pariu ca nu mai e cum a fost odata.

Ce vroiam sa va zic este ca; mi-a facut placere sa cresc printre niste nebuni la fel ca mine si ca ma-ti facut sa pierd notiunea timpului atunci cand aveam nevoie.

Hai...valea ca uitati sa mai faceti spam ;)

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Fara Spam ca va chis in freza :))

nanemernic™. Un produs Blogger.